Translate

7 Eylül 2013 Cumartesi

Günlük elbisem, köy...

    Sevgiliyle sevgilinin dedesinin köyüne gidecektik(dedesi imamlık yapmış bu köyde yıllar önce ve herkes çok saygıyla bakıyormuş bizim aileye) ve sevgili bile çok nadiren gittiği için bu köye ben inanılmaz heyecanlıydım... Yeni insanlarla tanışacağız, farklı bir ortam, farklı bir kültür... Tabi hemen hemen  bütün bayanların bilmediği, yeni bir ortama gideceği zaman telaş yaptığı şey olan "O gün ne giysem?" telaşı başladı bende... Köy o eski köyler gibi, gelişmemiş, ücra bi köy... İnsanlar kapalı zihniyetli biraz... Abartı olmak istemiyorum doğal olmak istiyorum... Yabancı gibi olmak istemiyorum, O nlar dan gibi olmak istiyorum... Ve rüküş olmak istemiyorum, şık olmak istiyorum... Sonra bu elbisemi giymeye karar verdim...  Toprakla çok uyumlu olmuşuz değil mi? :)

       Altında vizon babetlerim var... Oraya gidince iyi bir seçim olduğunu anladım, çünkü bu köyde kadınlar hep elbise giyiyormuş ve benim elbisem de çok tatlı oldu... Üzerine de yazma örttüm, tam tatlı gelin olmuştum.... Herkes beni çok sevdi laf aramızda :))) Elbisem İzmitten... "Kızlar" adında bir mağazadan...  Fethiye Caddesi üzerinde bir mağaza... Ama bu elbiseden her yerde vardı geçen yıl... Şimdi de vardır heralde...  Vizon bir şal ve vizon babetlerle kombinliyorum ben...  Kol detayları, önündeki drapeler, kemeri... benim çok hoşuma giden ve giydiğimde yolda en az 5 bayanın nerden aldığımı sorduğu bir elbise.... Normalde kombinlediğim şeklini de sizler için  bir ara yayınlamaya çalışacağım... Şimdilik bu kadar... Zira Sude ayaklarımda ve bir an önce O nu yatırmassam uyanacak ve hiç bir iş yapamayacağım... :)) Çok güzel bir hafta sonu diliyorum sizler için şekerler... Çok mutlu olun olur mu?? ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder