Translate

7 Eylül 2013 Cumartesi

      :)) Merhabalar efendim..... Balkonda oturmuş bulunmaktayım şu anda, hafiften bir rüzgar esiyor ... Ezan okunuyor, yatsı ezanı... Az önce sevgili'nin kankisi gelmişti :) Hala bizde, hatta şu an yanımda çayla sigara içiyor... Ayy Allah'ım Recep İvedik'in taklidini yapıyorlardı ki hiç sempatim bulunmamaktadır kendilerine... Bi baktım Naz da yapmaya başladı... Fotokopi makinası gibiler bu minikler yahu, dehşete kapıldım bi anda... Ayy Allah'ım "ne olur hanımefendi bi kız olsun" diye dua ederken buldum kendimi :))) Bazen espri yapıyolar kendilerince -etrafımızda hanzo tipli insanlar dolu- "Naz Alemin Kralı diye bir dizi vardı ya belki denk gelmişsinizdir oradaki küçük kız gibi olacak bu hanımefendi kız gidecek yerine kıro diye tabir ettiğimiz bi kız gelecek, içinde var O nun diyorlar" güya espri yapıyorlar ama benim aklım gidiyor... Öyle çok kötü örnek var ki ne yazık ki etrafımızda... :'(
        Neyse yahu nerden geldiysem şimdi yine buraya...   Sevgiliyle gittiğimiz bir balo vardı, biliyorsunuz ki abiye bulmak işkence ki bundan bi kaç yıl önce daha da işkenceydi... Her ne kadar bolerolu elbiseleri ve eşarp yaptırmayı sevmesem de el mecbur bulamayınca kafama göre birşey bolerolu bir elbise giydim ve eşarbımı da kuaför bir arkadaş süsledi... Ama eşarbım içime sindi, korktuğum gibi olmadı neyse ki... Sağolsun Leyla Ablam çok endişeliyim diye özenle istediğim gibi olmasını sağladı... Boleroyuda iyice iğneledi elbiseyle içine giydiğim badiye... Ve kendimi rahat hissettiğim bir gece yaşadım sayesinde...
      Gece bir oteldeydi, çok eğlendik sahiden... Gece yarısı herkes dağıldığında biz hala oturup muhabbet ediyorduk... Gelelim geceden bir  resime...


     Elbisem İzmit te bir işhanından sade bir abiye mağazasından... İsmini bile hatırlamıyorum ama İzmit'i bilenler için söyliyeyim Fethiye Caddesi üzerindeki Öztalay İşhanında bir mağazaydı... Bir çok yere baktım ama tesettüre en uygun ve giyebileceğim bu elbiseyi bulabildim... Abiyeler genelde popo kısmını aşırı belli eder cinste... Ama bu elbisenin kesimi ve hafif kabarık olması çok hoşuma gitti...
     Sevgili de biraz spor olmak istedi, kot pantalonun üzerine gömlek kravat ve blazer ceket giydi... Çok şık durdu bence... Kıravatı yok burada çıkarmıştık gecenin ilerleyen saatlerinde.. :))
                         Sevgilinin;
                                          ceketi:cashmere
                                          gömleği:polo
                                          Ayakkabı:Flo
                                          Pantalon:Loft
                         Benim;
                                           Elbisem ve bolerom:İzmit Öztalay çarşısı
                                           Başörtü ve aksesuarları:Diyarbakır Çizgiötesi Kuaför

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder