Translate

18 Ekim 2013 Cuma

NAZ'IN YAZ KOMBİNLERİ :)

Kış gelmek üzere, ama ben yoğun gezme  ve iş tempomuzdan yeni fırsat bulup kuzucuğumun yazın blog için fotoğrafladığım sevdiğim kombinlerini paylaşacağım... :)) Eee tembellik zor zanaat... Hep anlatılan bir fıkra vardır ya hani duymuşsunuzdur muhakkak: Bir tane yarışma yapmışlar tembeller arasında ve birinci olana maaş bağlanacağını ilan etmişler. Yarışmaya katılan tembelleri bir odada toplayıp o odada yangın çıkarmışlar biri hariç hepsi kaçmış... Kaçmayan da yangın biraz daha yanıma yaklaşsa da sigaramı yaksam demiş... :) Bunu söyleyeni  birinci seçip maaş bağlamışlar... :)) Bende de bi ara böyle bir rehavet söz konusu oldu akşam erkenden göz kapaklarım çöküveriyordu, bilgisayarım gelse zihnimdekileri bloğa atsa diye hayal ediyordum ki baktım olmuyor daha fazla beklemeyeyim dedim...  Gelelim kombinlerimize...:)) Hepsi benim en sevdiklerimden...  En kullanışlı ve en şirin...
 Bu bir şortlu tulum... Benim yazın en sevdiğim şey tulumlar zira kuzunun içine çıtçıtlı badi giydirmeyince ben  huzursuz oluyorum üşütcek diye, yaz kış farketmez o çıtçıtlı badiler olmazsa olmazım... Eee yazın da çok sıcak çıtçıtlı badinin üstüne bişey giydirince sıcak oluyo, tek başınao düz  çıtçıtlı badiyi giydirsem de şık olmuyo... Biz de ne yapıyoruz? Tulum elbiseler, tulum şortlar.... alıyoruz... Evde o bildiğiniz düz penye çıtçıtlılar dışarda da aynı mantıkta ama daha şık olan tulumlar.. :))) Bu pembe tulum da bizim en sevdiklerimizden... Evin Teyzemiz diş buğdayı partisin de almıştı bize... Hatırlarsanız paylaşacağımı söylemiştim giydirdikçe ama epey sonraya kısmetmiş... Neyse lafı uzatmadan(zira daha çok fotoğraf var) geçelim nerden aldığımıza...

           TULUM:LC WAİKİKİ (Evin Teyze'mizin diş buğdayı  hediyesi)
            AYAKKABI: ADİDAS ÖĞRENME AYAKKABISI(Bu ayakkabıyı sık sık göreceksiniz ve açıklamasını da ayrı bir post halinde yazacağım inş)


Bu da benim en rahat ve en sevdiklerimden... Kuzuya kıyafet alırken benim için  şık olması kadar önemli (hatta en çok önemli) birşey var ki rahat olması... Minnacık çünkü, çok meraklı, çok hareketli ve benim canımın içi :)) Rahat olmasa Oo ben de çok huzursuz ederim kendimi... Ve bu şort ve kolsuz badimiz benim de O nun da en çok rahat ettiklerinden...  Şortla badiyi biz ayrı ayrı aldık birbirine uygun diye, takım değil ama takım olsa bu kadar olurdu... Sanki birbirleri için üretilmişler...

    ÜST:LC WAİKİKİ(Fiyat hatırlamıyorum ama 12 TL gibi birşeydi sanırım, zaten LC WAIKIKI de çok şık ama çok uygun şeyler olabiliyor çoğu zaman)
   ŞORT:LC WAIKIKI(9 TL idi sanırım çünkü ben buna şaşırmıştım hatta... Ama yine de bilgi net değil... Malum epey oldu)

  Bu arada kumaşları pamuklu kumaş bildiğimiz... Evde, parka giderken bol bol giydik... Ben genelde üstte açıklamada bulunduğum sebeplerle kuzuya tulum tarzı şeyler giydirmeyi tercih ediyorum ama nadiren de olsa böyle ayrı ayrı da giydirebiliyorum...




Bu elbise de gördüğünüz gibi alttan çıtçıtlı bir elbise... Ekstradan altına
atlet kilot giymeye gerek kalmıyor... Hem karnı açılmıyor hem de bezi görünmüyor hem de sadece elbiseyi giydiği için içine birşey giymeyebildiği için çok rahat.... 


ELBİSE:LC WAIKIKI(Şehriban Abla mızın Diş Buğdayı Hediyesi)
 




Evett, bu fotoğrafı da paylaşırken anlıyorum ki diş buğdayı postunda bakınız tık tık bahsettiğim bu yaz kıyafet almamıza gerek yok sanırım sözünü uygulamışım galiba ben... Paylaştığım resimlerin hepsi hediye ki daha fotoğraflayamadıklarım var... Neyse, yeniden teşekkürler herkese...
   Bu elbisemiz de çok sevdiklerimden... Arkasında düğmeleri var tamamen açılabiliyor... Boynundan çıkarmayı sevmeyen Naz için çok avantajlı... Sizin için arkasını da fotoğrafladım...

            ELBİSE:LC WAIKIKI(Feride Teyze'mizden Diş Buğdayı Hediyesi)
    
Bu arada lütfen arka plana dikkat etmeyiniz... Bizim, babaannemizin ve halamızın evinde çekilmiş bu fotoğraflar ve hepsinde de aynı anda hummalı bir temizlik var... :) Kırptım büyük oranda ama görüneni de görmeyiniz efendim...

   Ben Naz'a uygun ayakkabı çorabı bulamadım, daha doğrusu çok aradığım da söylenemez ama bir türlü rastlamadım... Rastlasaydım alacaktım... Elbiselerin, şortların altına da uzun çorap sevmiyorum hiç bu yüzden biz normal uzun çoraplarımızın üst kızmını 2 ye üçe katlayıp bot şekline getiriyoruz... Bizce tatlı oldu... :)


     



  Gelelim en sevdiğime... Yavrumun bayramlığı... Biz Naz'ın ilk bayramında ve ikinci bayramında da elbise almıştık ama yürüyemediği hatta henüz dönmeyi bile bilmeyen minnacık bir bebek olduğu için elbise toplanıyordu beline, hiç birşey anlayamamıştık... Bu sebepten bu bayrama çok özendik ki elbisesi de tam istediğimiz gibi oldu, denk geldi... tam da hayal ettiğim gibiydi... Ve sonunda malesef bol nazarlı, babamızın "ben artık bu kıza güzel elbise almayacağım, pijama giysin" diye sitem ettiği ve hayran hayran bakmaktan  kendimizi alamadığımız bir kombin ve bir kuzu oldu... :)) Bu arada bu elbiseyi bulana kadar LC WAIKIKI, PANÇO, BÜCÜRÜK, CHİCCO... ve bilumum çocuk mağazası gezdik yani... Aradığımız buymuş ki babamız ve ben aynı anda "işte bu" diye atladık elbiseyi görünce... Bu arada fiyatları ortalama hatırlıyorum ama net hatırlamıyorum +-10 TL falan oynayabilir... Ortalama fiyatı yazıyorum ben...


    ELBİSE:CEYLAN(29 TL)
    AYAKKABI:CEYLAN(79 TL)


Arkasından da bağlanıyor , velhasıl çok cici yapmışlar... Emeği geçen herkesin zevkine, emeğine sağlık diyor teşekkür ediyorum :)) 




Benim Naz'a "bir beden büyük alayım çok giysin anlayışım olmadığı için"   herşeyi tam bedenine göre hatta minnak  ve bolca aldığım ve bolca hediye geldiği için, ayrıca  O' da hızla  uzadığı için elbiselerini bir iki kere giyip kaldırmak durumunda kalıyoruz... Ben hunca koyuyorum büyüyünce kızına giydirir diye zira benim sevgili annecim de kaldırmış ve ben çok mutlu oluyorum görünce...  Ama hunctaki kıyafetlerden sıkıldığım ve bi şeyleri sıkıştıramadığım vakit yani O an her an olabilir bu cicileri satışa çıkarabilirim... Emin değilim bilmiyorum ama siz yine de beğendiğiniz bir şey varsa takipte kalın... :)
Şimdilik bu kadar Kurban bayramı ve sonbahar cicileirmiz var bide.... Takipte kalınız efenim....:))) Geç kalınmış bir bayram dileğiyle son vereyim postuma.... Çok mutlu olun, her bayram bir önceki bayramınızdan daha güzel geçsin güzeller... Rabb im kalbi güzel insanlarla karşılaştırsın sizi... Allah a emanet olun...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder